Search found 8 matches

by Kuzumi
Fri May 01, 2009 1:57 pm
Forum: Tears to Tiara
Topic: What's the name of the song at the Game ED credits?
Replies: 6
Views: 4227

Re: What's the name of the song at the Game ED credits?

yup, that's the one! thx ^^ btw is there a mp3 file on it inside the game folder?
by Kuzumi
Tue Apr 28, 2009 11:41 am
Forum: Tears to Tiara
Topic: What's the name of the song at the Game ED credits?
Replies: 6
Views: 4227

Re: What's the name of the song at the Game ED credits?

kay, I'll check it out now!
by Kuzumi
Tue Apr 28, 2009 6:26 am
Forum: Tears to Tiara
Topic: What's the name of the song at the Game ED credits?
Replies: 6
Views: 4227

What's the name of the song at the Game ED credits?

hey guys... just finished TtT last week, while looking into the credits there was a song sung by a girl... it's quite nice, anyone have an idea on what the song title is? thx!
by Kuzumi
Thu Apr 23, 2009 3:01 pm
Forum: Tears to Tiara
Topic: HELP ME!!
Replies: 12
Views: 8791

Re: HELP ME!!

well? how is it now?
by Kuzumi
Sat Apr 18, 2009 3:43 am
Forum: Tears to Tiara
Topic: Trainers?
Replies: 5
Views: 6324

Re: Trainers?

yap :) lately trainers are hard to make for popular games cuz cheathappens.com is monopolizing all the available trainers out there... for example = dawn of war II :(
by Kuzumi
Sat Apr 18, 2009 3:36 am
Forum: Tears to Tiara
Topic: v1.1 Bug/Misspelling/Grammar Mistake Report Thread
Replies: 8
Views: 13995

Re: v1.1 Bug/Misspelling/Grammar Mistake Report Thread

i kinda realized that... oh well... i was hoping for a solution to like... translate the .sav file maybe? heheheh
by Kuzumi
Fri Apr 17, 2009 2:39 pm
Forum: Tears to Tiara
Topic: v1.1 Bug/Misspelling/Grammar Mistake Report Thread
Replies: 8
Views: 13995

Re: v1.1 Bug/Misspelling/Grammar Mistake Report Thread

Good day sire, I'm having this bug after trying to load a .sav file in tears of tiara 1.1.... this is the screenshot on it (I've uploaded this to photobucket :) ) any solutions for this? All I can say is maybe the .sav file is from either another version of tears to tiara or it's the japanese versio...
by Kuzumi
Fri Apr 17, 2009 2:34 pm
Forum: Tears to Tiara
Topic: Trainers?
Replies: 5
Views: 6324

Re: Trainers?

can't believe the forums is still alive.. hehe.. I'm looking for that too, hey why not u add me in msn and we could have a chat about this game? :p

regards